www.AkiraQueen.com

Alla inlägg den 20 juli 2008

Av pernilla svedjeby - 20 juli 2008 20:26

Precis hemmkommen efter att ha sprungit runt i skogen. fick med mig henrik idag för att lägga viltspår till hundarna.


Hjortklövar skulle letas reda på idag!

Oanvända hade väll varit o ta i, men oanvända sen de kapades av hjorten :-S

snacka om att man kan säga mycket skumma saker som hundägare..

hur många har bambi klövar i frysen lixom, o går o skvätter blod i skogen..


aja hur som helst..

hittade inte första parkeringen till sweetys spår, men vad gjorde väll det, Sweety viste exakt vart hon skulle!!

o efter följde jag med.en bit in i skogen hittade jag andra markeringen, tur jag har en hund som hittar :-D


hon hade lite problem på stenhällarna, men jag får väll förstå henne lite oxå.. kan inte va lätt o spåra där..


Akira gjorde mig riktigt imponerad idag. gjortde ett riktigt bra spår!

bra fart, o nästan spikrakt på mina markeringar.. blir så imponerad på henne!

det enda hon bommade lite på va när hon fick syn på husse o Sweety väntandes nere på vägen.. då följde hon stigen mot dom.. men när hon insåg att jag stod kvar gick hon tillbax o tog upp spåret igen. jippi..!!


skit kul!

o jag blir så stolt över dom att dom klarar det så bra! Jätte faschinerad! 


Nu e båda töserna lite småg sega får man väll säga ;-) 

Presentation

Omröstning

Jag är ingen vidare Jul-människa.. men det finns många som är.. Vad älskar ni med Julen?
 Julpyntet
 snögubbar och ljuslyktor utomhus
 alla ljus som tänds i fönsterna..
 att träffa släkten/nära kära
 julklappar
 julbaket
 Jul maten
 snön
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards