www.AkiraQueen.com

Alla inlägg under februari 2009

Av pernilla svedjeby - 6 februari 2009 17:36

Sitter och snörvlar o har mig vid datorn..

efter uppfödarmötet i onsdags kom jag hem med ett tungt huvud o ont i halsen.. 

något jag apsolut inte gillar e förkylningar.. lite feber har jag faft oxå.. men till jobbet ska jag ikväll! ska krävas bra mycket mer än lite feber för att jag ska sjukskriva mig..  (jag e en sån som jobbar hur sjuk jag än är.. oftast)

eftersom jag har provisions baserad lön sker ganska mycket med lönen om man sjukskriver sig..


vad han hännt annars de senaste dagarna då?


vi hade sennenträff i härskogen i söndags.. Jätte mycsig träff med många som kom. 

Kanske berodde det på det härliga vädret. strålande sol och några få minusgradet. 

man kan inte be om bättre väder :)

i onsdags va jag och spårtränade Sweetan lite.. behöver värkligen.. 

som det ser ut nu så ligger det lite snö här o där, så när nästa tävling blir vet jag inte riktigt..  men behövs mer träning.. helt klart.


uppfödarmötet va oxå intressant. pratades om allt möjligt.. 

snat dax för års möte för sshk i april..  kommer dock inte ha möjlighet att åka dit, men hade varit intressant.


ne.. nu tickar klockan på.. dax o göra sig färdig till jobbet..

tjing tjong! hörs en annan dag!

Presentation

Omröstning

Jag är ingen vidare Jul-människa.. men det finns många som är.. Vad älskar ni med Julen?
 Julpyntet
 snögubbar och ljuslyktor utomhus
 alla ljus som tänds i fönsterna..
 att träffa släkten/nära kära
 julklappar
 julbaket
 Jul maten
 snön
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards