www.AkiraQueen.com

Alla inlägg under maj 2009

Av pernilla svedjeby - 28 maj 2009 01:17

som ni märker e jag defenetivt ingen derekt aktiv bloggare.. men nån gång då och då känner jag att jag behöver skriva någon rad om vad som händer...


Idag var det torsdag,  och på torsdagar så är det ju träning i Lindome.

eftersom det va min lediga dag idag tänkte jag att jag tillochmed skulle åka lite tidigare o köra lite dragträning! jeanette ringde o hade tråkigt, så hon kikade förbi! skönt, då fick jag hjälp med hundträningen :) Lyx!!


Blev en bra träning, akira va inte speciellt sugen på draget idag, men sweety skötte sig riktigt fint!! om några tilfällen kan jag nog sela på henne själv o köra :) så jag får väll hoppas att akira e på bra humör när vi ska tävla nästa vecka i Karlskoga så hon klarar draget, så jag kan konsentrera mig lite mer på sweetys drag träning..


Lydnad körde vi oxå när klockan blev 7, det kom 2st valpar :) och ett gäng vuxna jyckar! så vi delade upp oss på 2 grupper, småttingarna fick köra lite klicker övningar och kontakt osv, och vi med de större fick köra plats, kontakt och lite egen övning :)


Både Akira och Sweety tyckte det va kalas kul!

men ibland hade det ju varlite lite skönt om akira kunde prata lite mindre..

Voff och tjingtjong!!

Presentation

Omröstning

Jag är ingen vidare Jul-människa.. men det finns många som är.. Vad älskar ni med Julen?
 Julpyntet
 snögubbar och ljuslyktor utomhus
 alla ljus som tänds i fönsterna..
 att träffa släkten/nära kära
 julklappar
 julbaket
 Jul maten
 snön
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards