www.AkiraQueen.com

Alla inlägg den 21 maj 2007

Av pernilla svedjeby - 21 maj 2007 20:30

Idag har jag o Akira tränat lite Lydnad efter jobbet..

kändes som det va ett tag sen...

jisses, hur ska det gå på lydnads kursens slut prov :-S

aja..

den som väntar få se :-)




Fot positionen funkar fin fint.. o bra kontakt oxå.. Duktig tjej Akira!!



Vid inkallning e hon som en raket.. :-Dinget att klaga på där... .. Det e dock en hel del moment som behövs slipas på.. ställandet under gång funkar inte alls som jag vill.. och linförigheten e väll inget heller man ska skryta med :-)men, men, det kommer väll :-)



När vi kom hem frick sweety pröva på Aporten.. ett moment som hon verkligen älskar.. dock så tror jag aldrig jag har sett henne så här olycklig med en aporbock ever!! :-Dlilla Sweetan! Måste oxå visa vad jag fick av min goa pojkvänn när jag kom hem :-)ibland blir man bara så glad.. 20st röda rosor, o en PLOPP!! :-)




Presentation

Omröstning

Jag är ingen vidare Jul-människa.. men det finns många som är.. Vad älskar ni med Julen?
 Julpyntet
 snögubbar och ljuslyktor utomhus
 alla ljus som tänds i fönsterna..
 att träffa släkten/nära kära
 julklappar
 julbaket
 Jul maten
 snön
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards