www.AkiraQueen.com

Alla inlägg den 11 november 2007

Av pernilla svedjeby - 11 november 2007 19:55

kvart i 11 kommer henrik in o sovrummet o frågar mig om jag inte borde gå upp snart.


Vadå gå upp snart, jag har ju min klocka ställd på kl 10, så jag hinner.

men klockan e ju kvart i 11 nu! -svarar han.

Shit!

jag har försovit mig!

ringer kristin o säger att jag ska skynda mig så mycket som möjligt, men att jag försovit mig. på med kläder o in med allt i bilen.

som tur var va det inte speciellt långt till denna söndagens träff.

10 över 11 va vi på plats :-)

med skrinda o sele o hela bunten.


vi va ett glatt litet gäng som promenarade i slottskogen.

Anita åkte skrinda efter Alfons, och resten tätt efter,

behöver jag tilllägga att det va många som vända på blicken o kollade in våra underbara bernersennen hundar när de jobbade.


på rastplatsen stannade vi till för att sätta igång grillarna, samt a lite ring träning!

vi mötte även upp akira och Zelmas systers son, Ceer-Ezz som kom o ville va med, men de ville inte gå för lång med honnom då han åkt på lite elak växt värk :-(

inte lätt när man e liten.


En härlig huvud bild på Lilla Ceer-Ezz, 6 månader gamal.


när ring träningen va över märkte jag även att Elin hade dykt upp, med Sweetys pojkvänn Zeb :-)


Zeb i slottskogen


Zeb va lika söt som alltid, o han va mycket glad att träffa både mig o Sweety, men det e väll inte så konstigt :-) varje gång han har träffat mig har han ju fått det kanon roligt ;-)


En härlig dag, med massa hund snack o skönt väder :-)

hoppas det kommer lika många på nästa sennen träff i december :-) 

Presentation

Omröstning

Jag är ingen vidare Jul-människa.. men det finns många som är.. Vad älskar ni med Julen?
 Julpyntet
 snögubbar och ljuslyktor utomhus
 alla ljus som tänds i fönsterna..
 att träffa släkten/nära kära
 julklappar
 julbaket
 Jul maten
 snön
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards