www.AkiraQueen.com

Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av pernilla svedjeby - 11 oktober 2007 04:36

Torsdags träning i Lindome, i regnet och rusket och blåsten..


jisses, trodde nästan jag skulle blåsa bort där ett tag :-S

Akira va nöjd iaf som fick jobba.

Tänkte vi skulle gå igonom momenten lite inför helgen..

börjar bli nervöst nu. men akira e "ganska" med på noterna.


Platsliggande funkade helt okej..

förutom att hon lite halft har glömt vad ligg e.. så nu e det dubbel komando som gäller på platsäggningen så det heter duga :-D


Linförigheten funkade faktist helt okej, lite släpande efter e det, men känns ändå helt okej..

Ställande och läggande under  gång känns inte heller helt hundra, men men.. när hon väl vill så kan det gå perfekt ;-) *inbillar jag mig*

inkallningen funkar kanon fint!! lite snett sättande, men men, ingen e perfekt ;-)

hopp över hunder funkar oxå fin :-)


och slutligen Apporteringen, vi har fuskat lite med träningen med den, så den e lång ifrån färdig, men hon tar det iaf i munnen nu, sen hur länge den e kvar i munnen e en annan sak..  men med lita tur kanske jag inte nollar momentet iaf :-)

aporten e ett sånt moment som jag tror kommer bli väldigt bra, bara vi tränar lite till, så det får vi ha som mål till nästa tävling att få 8-9p på den :-)


läggandet kan jag dockl förstå att det inte gick nått vidare idag, fotbolls planen va som en enda stor ler välling, jag hade inte heller velat lägga mig i den skiten.. :-)


Imorgon ska vi nöta lite: läggande och ställande under gång samt apporten.. så får vi hoppas att det går skapligt iaf :-)


får vi över 100p på debuten känns det som att vi e på någorlunda rätt väg iaf :-D



Presentation

Omröstning

Jag är ingen vidare Jul-människa.. men det finns många som är.. Vad älskar ni med Julen?
 Julpyntet
 snögubbar och ljuslyktor utomhus
 alla ljus som tänds i fönsterna..
 att träffa släkten/nära kära
 julklappar
 julbaket
 Jul maten
 snön
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards