www.AkiraQueen.com

Alla inlägg den 16 september 2006

Av pernilla svedjeby - 16 september 2006 03:30

Idag var det dax för den årliga utställningen Västkust Valpen på göteborgs brukshundsklubb.
Jag och Kristin va juh bara tvugna till att gå dit o heja på valpizarna!
Åh guuud va valpsjuk man blir när man får gosa med bommulstussarna..
Dagens domare va Jonny Nilsson, som dömde Akira och Sweety i grästorp i våras.. En kanon bra dommare för inofficella utställningar tycker jag! dels på att han går klädd lite speciellt ibland o han kan uppfattas som lite falig.. för rädda hundar ;-)
Sen att han kanske e lite småsnål på Hp, det e en annan sak... Nu har jag närminne som en snigel, så jag kommer faktist inte ihåg vad den tjusiga 4-6månaders BIR valpen hette.. :-( Men BIM blev iaf Bernerwiz tjusiga nytillskott Bozz! Gud vilket charmtroll!
Så dagens bild får helt klart bli på Bozz o hans tjusiga rosetter!!
Grattis Lena och Bozz!

Imorgon e det dax för sweety.. Partilles inofficiella utställning. 7berner anmälda.. Akira får stanna hemma o håra.. ;-) Håll tummarna för oss!

Presentation

Omröstning

Jag är ingen vidare Jul-människa.. men det finns många som är.. Vad älskar ni med Julen?
 Julpyntet
 snögubbar och ljuslyktor utomhus
 alla ljus som tänds i fönsterna..
 att träffa släkten/nära kära
 julklappar
 julbaket
 Jul maten
 snön
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards